To Share To Serve To Succeed


 

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru

Language:

8 / 31 / 2024
total swiss korea  Baru

Pada separuh kedua tahun ini, Total Swiss telah menunjukkan momentum yang luar biasa. Tidak kira saiz acara, ia sentiasa penuh sesak dan meriah, membancuh tenaga yang besar untuk ledakan baru yang akan datang. Momentum ini juga menghasilkan resonansi kuat di pelbagai bidang. Dalam masa hanya sebulan, Sekolah Rendah Fuchun di Kota Taichung yang ditaja oleh Total Swiss memenangi tiga kejuaraan di Piala Speaker Wilayah Miaoli. Pasukan Karate Universiti Taipei memenangi dua perak dan dua gangsa di Kejohanan Karate Manila, dan pemain tenis meja nasional berusia 40 tahun, Huang Yihua, meraih tempat kedua di WTT di Lima, Peru.

Momentum yang tidak dapat dihentikan dari Total Swiss telah menjadikan Dr. Wang semakin sibuk daripada biasa. Sepanjang bulan Ogos, setiap kali Dr. Wang berada di Taipei, setiap hari beliau bertemu dengan tetamu dan rakan kongsi. Pada pagi dan tengah hari 31 Ogos, sebelum undian besar, Dr. Wang menerima beberapa kumpulan tetamu secara berturut-turut, termasuk Pasukan Perahu Naga Feng Qiyun Yong, Pengerusi Persatuan Kaligrafi Cina Yang Xutang, serta Dato' Cheng Youwen dan isteri dari Malaysia.

Apabila satu bahagian berkembang, ia sudah merupakan pencapaian yang besar, tetapi kali ini dapat dilihat dan dirasai bahawa Total Swiss berkembang dari pelbagai sudut, menjadikannya peluang terbaik bagi rakan kongsi global untuk memanfaatkan momentum ini.

Selain tetamu yang sentiasa datang mengunjungi Dr. Wang, suasana di tempat undian juga sangat meriah dengan tempat duduk yang penuh. Oleh kerana Peguam Li berada di Jepun untuk urusan perniagaan, beliau tidak dapat hadir sebagai saksi undian, jadi hos acara, Presiden Ruan Jinwei, menjemput Dato' Cheng Youwen untuk membantu menyaksikan undian.

Disebabkan oleh penerimaan tetamu, masa undian sedikit tertangguh. Ketika Dr. Wang naik ke pentas, beliau sengaja memotong ucapan salam dan dengan cepat mengesahkan bola dari Pinggan Bola 1 dan terus memasuki prosedur undian.

Daripada sepuluh hadiah perak kali ini, empat daripadanya adalah hadiah terkumpul sebanyak NT$200,000 dan satu hadiah NT$500,000. Hadiah NT$500,000, yang bersamaan dengan setengah daripada hadiah emas, sangat menarik. Hadiah perak pertama sebanyak NT$100,000 dimenangi oleh rakan kongsi dari Korea. Hadiah perak kedua tidak dimenangi, manakala hadiah perak ketiga dan keempat dimenangi oleh rakan kongsi dari Taiwan. Ketika hadiah perak keempat diumumkan, ia disambut dengan sorakan kerana pemenangnya, Xue Huizhen, hadir di Taipei.

Dalam undian kali ini, tiga rakan kongsi dari Taiwan memenangi hadiah perak. Dua rakan kongsi dari Hong Kong juga memenangi hadiah, dengan salah seorang daripada mereka cukup bertuah untuk memenangi hadiah perak terbesar sebanyak NT$500,000. Selain itu, Singapura dan Korea masing-masing mempunyai seorang pemenang.

Selepas undian, Dr. Wang memperkenalkan beberapa rakan kongsi global yang mempunyai kelayakan undian berganda. Tempat pertama dimenangi oleh rakan kongsi dari Korea, dengan 65 rakan kongsi 6+1 Auto, memperoleh 13 kelayakan undian setiap bulan. Tempat kedua hingga kelima juga dimenangi oleh rakan kongsi Korea, masing-masing dengan sembilan kelayakan undian. Dr. Wang berkata, "Garis yang lebih luas menghasilkan lebih banyak pendapatan; garis yang lebih mendalam menghasilkan pendapatan yang lebih stabil." Selain rakan kongsi dari Korea, beberapa rakan kongsi dari Taiwan dan Hong Kong juga mempunyai lebih daripada lima kelayakan undian dan mendapat pengiktirafan daripada Dr. Wang.

Dari segi format, Undian Jutaan ke-32 tidak banyak berbeza daripada 31 undian sebelumnya. Namun, suasana di tempat undian dan jangkaan yang dihasilkan semasa prosesnya membuatkan semua orang sangat menantikan perkembangan masa depan Total Swiss.

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之1

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之2

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之3

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之4

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之5

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之6

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之7

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之8

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之9

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之10

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之11

Cabutan Jutaan Ke-32 Penuh Kejutan: Total Swiss Bersiap Sedia, Mengumpulkan Tenaga Besar untuk Ledakan Baru圖細胞營養之12

  

Back to Top
Global Site

Thailand jp


Privacy Policy


Company : Total Swiss International   
Global Service Center : +886-2-7733-0800
email : gsc@tsmail.com.tw


Copyright © 2024 Total Swiss All Rights Reserved.